Tóth Gábor
| személyes | napló | zenesarok | hangszereim | zenekaraim | kritikáim | fórum | Diablo | Nekropédia |


A TELEMANCER PROCI ÁLTAL


Először is néhány szó magamról. Proci vagyok, megjelenés óta játszok singleben dio2vel, meg előtte volt pár karim dio1 alatt is. .09 alatt kihagytam egy kicsit, majd .10 alatt úgy döntöttem, szeretnék egy magas szintű karit. Így történt, hogy elkezdtem keresni azt a buildot, ami .10 alatt képes pl8ban stabilan baalrunolni. Elkezdtek szaporodni a patriarch/matriarchjaim, hol sikeresebbek, hol kevésbé, igazából az előfeltételt nem teljesítette sok, viszont lett pár érdekesebb fejlesztésem?. Aztán a 13. karakteremnél úgy döntöttem, hogy most summon nekróm lesz. És lőn.

Talán a nekró karakterek profitáltak a legtöbbet .10 változásaiból. Az addig csak PKként és „curse b*tch” ként emlegetett nekrók nagyon megerősödtek. 3 fő irány, valamint ezek variációi és kombinációi alakultak ki: summonerek, bonerek és poison nekrók. A summonerek esetében voltak a változások a legszembetűnőbbek. Az addig harmatgyenge csontvázak hatalmas mértékben megerősödtek, más karakterek képességeit már a nekró is tudta rájuk használni, és végül megjelent az enigma, amely segítségével a nekrók képesek lettek teleportálni, így koncentrálni seregül erejét egyetlen pontra. Ennek segítségével létrejött a telemancer karakterfejlesztés.



< < < Diablo-s sarok

O O A nekromanta

O O Runolás

O O Csontváz idéző

O O Bonemancer

O O Poisoner

O O Reviver

O O Vérgólem-idéző

O O Hibrid nekró

O O Telemancer

O O Harcos nekró

O O Hardcore nekró I.

O O Hardcore nekró II.

O O Szerzők

Telemancer

Patch 1.10 - 1.13.

PvM:+++++
PvP:+++++

A build célja egy minden célra tökéletes karakter kialakítása. Megfelelő felszereléssel a karakter képes legyen pl8ban hellen bárhol és bármit runolni. Biztonságos build, tehát a nekró ne haljon, csak ha játékos fatális hibát vét. Nagyon jó felszerelésben a telemancer ereje egyezik egy hammerdinéval, viszont annál lényegesen biztonságosabb. Magatalálósan is működőképes, de igazából az enigmától válik erőssé. Emiatt a build nem olcsó, viszont a fent említett kívánalmaknak minden tekintetben eleget tesz. A játék vele pedig egészen különleges. Hasonló ahhoz, mint mikor starcraftban megindul a 12 carrier;>. A szórakozás alap, nagyon nézelődni max bossoknál lesz idő pl8ban.

Skeleton Mastery: 20
Raise Skeleton: 20
Revive: 20
Raise Skeleton Mage: 1-x
Corpse Explosion: 20
Amplify Damage: 1
Összes átok: 1
Summon Resist: 1
(Lower Resist: 1-5)


Statok


Strength:

Bírd el a felszerelésed. A marrowwalk csizma str követelménye 118, ennyi legyen meg a marrow str bónusza nélkül is. Elvileg ez cuccokkal Strength-re rakott pont nélkül is megoldható, de erről bővebben a felszerelésnél szólok.

Dexterity:

Itt két lehetőség van. Vagy semmi, vagy maximális blokk. Homonculussal ez 99es szinten 225 dexet igényel cuccokkal együtt. Én úgy vettem észre, hogy a blokk néha az fire enchanted (továbbiakban FE) lények és dollok robbanását is megfogja. Nekem max. blokkom van, és szerintem megérte. Ha erre nem raksz pontot, mindet rakd a Vitalityre.

Vitality:

Minden más pont ide. Több vitality = kevesebb halál. Nekrónál ez főleg fontos, mert ugye senki nem szereti, ha az egész hadserege, a csicskája és az adott esetben drága cuccból idézett góleme egyszercsak jobblétre szenderül egy kósza lény miatt…

Energy:

Semmi. Najó, esetleg olyan 45-50ig esetleg fel lehet nyomni, de több pontot ne rakj rá. Max amikor összeszeded a hadtestet iszol 2 super manát és meg van oldva.


Fő skillek

Ezek teszik a telenekrót azzá ami. Az idézések. A tömeg. Mindegyik maxolandó. Ja és ha a nekró hal, hal az egész csapat. Gólem, revek, csontik, csicska, mindenki. A jó telenekró hardkór szinten kell, hogy játszon.

Raise Skeleton (RS) Minden summoner alapja. 1.10től bugosak, azaz lényegesen többet ütnek, mint ki van írva. Atack Ratingjuk szintén magas, tehát gond nélkül bármit eltalálnak. Pajzsuk ugyan van, de a block ratejük alacsony. Viszont elég masszívak, 40-45ös szinten pl8ban egyedül listerék képesek 1-2őt leszedni belőlük. Először őket idézd meg. Bizonyos szint után már csak 3szintenként kapsz egyet. Optimális esetben 16-18 csontvázad lesz

Skeleton Mastery (SM)

Erősíti a csontvázakat, a mágusokat, a reveket. Először ezt maxold, utána az RSt, végül az RSMet.

Raise Skeleton Mage(RSM)

Csontváz mágusok. Ugyan nem sebeznek annyit, mint a csontvázak, de elementális sebzést is adnak. És 16-18 mágus már hatékonyabb. Nem másznak bele a harc közepébe, szóval relatíve ritkán esik el belőlük. Ja és pl specterek ellen jobb az rsm+lr mint az rs+amp kombó. Ezt maxold az SM és RS után.

Revive (Rev)

Gyakorlatilag nélkülük is végig lehet menni pl8ban. Amikor a karakterem patriarch lett, 1 pontom volt rajtuk. Viszont a további pontok általal javul a sebesség, ezért szintén maxolandók. Területtől függően 25-45 revet lehet stabilan fenntartani. Viszont a 25 erősebb rev szintén megéri. 3 perc után lehalnak. Ha túl messzire kerülnének, szintén eltűnnek, nem dobja a nekró után őket a program, mint a csontvázakat, a gólemet vagy a segédet. Ezt viszont megoldja a teleport;> Mivel erejük eléggé eltérő, a revekre a skillek végén visszatérek egy külön fejezetben.


Kiegészítő skillek

Ezek a kiegészítő skillek. Egy jó telenekró ügyesen tudja őket használni. A négy fő skill maxolása előtt már kapjanak pontot (helyzettől függően egy pontot amint lehet), ezek után a fennmaradó pontok elosztása megítélés szerint. A build 92-95 skillpontja kell az alapokhoz (de 64el is már működőképes), a maradék pontokról mindenki belátása szerint döntsön. Erősebb gólem, nagyobb hatótávolságú AD, nagyobb hatótávolságú CE, erősebb bone armour, kinek mire van szüksége.

Summon Resist (SR)

Növeli az idézett lények ellenállását. 1 pont kötelező. Több felesleges. A csontik egyébként is bírják a strapát.

Golem Mastery (GM)

Erősíti a gólemet. Mivel előkövetelménye SRnek, pontot mindenképpen kap. Ha erősebb gólemet akarsz, a maradék 20 pontot ide és a gólemre rakd, arányokban általában 20-1, 15-5 és 10-10 szokott a kiválasztott gólem és a GM között lenni személytől függően. Egy rendesen felszerelt nekrónál a gólemnek 5-6k épsége van 1-1 gólemre és GMra rakott pont után, szóval, amíg ide nem jut több pont, addig se csapják le.

Clay Golem (CG)

Nem sebez sokat magas szinten se, de nem ezért szeretjük. Cserébe lassít. Ez nagyon hasznos. Képzeld el ahogy az ellenfelek slow motionban támadnak a gólem csapása után. Ha nincsen valami nagyon hasznos cuccod iron golemre, esetleg duelezel és sokat halsz, ez való Neked;>

Iron Golem (IG)

Vas tárgyból idézhető. Tehát nyílból nem. A gólemnek alapból thorns aurája van, ami sajnos csak saját magára hat (magyarul az őt ért sebzések bizonyos százalékát visszatükrözi az őt támadókra, de az ő thorns aurája a többi idézett lény/csapattag alatt nem jelenik meg). A nekrónak nem kell tudnia használni a tárgyat, amiből csinálni akarja. Értsd, 24es szinten csinálhatsz bármiből Igt, amiből lehetne. Tehát pl IK maulból (amit ugye 76os szint előtt nem lehet felvenni). Ajánlatos hozzá beszerezni egy +3summon +3IG +3GM pálcát ugyanilyen tulajdonságú nekró pajzssal. Idézéskor megkapja a tárgy összes tulajdonságát. Ha aurája volt a tárgynak (pl beast fanaticismje), akkor a gólem alatt is ott fog figyelni az aura, és ez már hat mindenki másra is. Érdemes eth itemből csinálni, ekkor a gólem áttetsző lesz, meg kap damredet is. Ha lehal, akkor vége, keríthetsz új cuccot, amiből idézed. Ha meghalsz, szintén kell újból egy cucc. Gólemet visszakonvertálni nem lehet. Viszont kilépés után a gólem megmarad. Játék visszatöltésekor is. Hasonlít a csicskához, csak ha hal, akkor körülményesebb újat bérelni. Ideális, ha valami mókásabb cuccból idézed (pl Bramble, Ik maul, Gore Rider, Kelpie’s Snare). Sokat sebezni nem fog, de a rajta lévő tulajdonságok nagyon hasznosak tudnak lenni. Ja és immune to poison.

Corpse Explosion (CE)

Felrobbant egy hullát, majd az adott hulla épségének 60-80%át sebzi, mely sebzés fele fizikai, fele tűz. Pl1ben hatékony, Pl8ban bizonyos helyeken szintén hasznos. Olcsó hullatakarító (Revhez viszonyítva). Nilhataknál kelleni fog. Plxben is csak a pl1es épség arányában fog sebezni, ahogy nő a játékosok száma, úgy lesz kevésbé hatékony. Alapból 1 pont, esetleg később ezt is lehet fejleszteni.

Bone Armor (BA)

Abszorbál némi sebzést. Ha nem teszel a BPra, és Marrowwalk csizmát hordasz, akkor 1.10es verzió alatt úgy veszi, mintha 33pontnyi synje lenne a BAnak. Ami nem elhanyagolható. Ez már 1.11 alatt nem működik, és egyes helyeken egyébként se fogadták ennek a kihasználását pozitívan. Esetleg ide is mehet még pont, ha úgy véled, hogy némi extra damred nem árt. Ha használod, mindig ügyelj, hogy mindhárom csontvalami lebegjen a nekród körül;>.

Amplify Damage (AD)

Lehúzza az ellenfelek physical resistjét. Normálon 100%al, Nightmare 50%al, míg végül Hellen 25%al. Amp az ellenfelekre, aztán hagyd, hogy a sereged kicsinálja őket. Ez az egyik leghasznosabb átok. További pontok csak a hatótávolságát növelik, így véleményem szerint feleslegesek.

Life Tap (LT)

Ezen átok hatására az, aki megüti az átkozott lényt, a fizikai sebzésének felét gyógyítja magán, függetlenül az ellenfél fizikai ellenállásától. Sűrűn nem lesz rá szükség, de tudd, hogy van, ha a gólem/csicska már nagyon gyengélkedne.

Lower Resist (LR)

Az ellenfelek posion/fire/cold/lightning resistjét viszi le. Hasznos, ha sok elementálisan is sebző revived van. Hasznos olyan lényeknél is, amiknek fizikai immunitását nem viszi le az AD, vagy csak alig, pl specterek. Ilyenkor a mágusok sebzése jóval meg fog nőni, így növelve a csapat hatékonyságát. Egyesek szerint felesleges, szerintem ilyen helyzetekben nagyban növeli a csapat hatékonyságát, így fontos az az egy pont. Többet ne rakj rá, +skillekkel egy pötty is elég.

Decrepify (Decrep)

Lassít, Normálon 50, Nighton 25, Hellen 12.5 %al csökkenti az ellenfelek phys resjét. Csökkenti az ellenfelek sebzését. Ideális gyors ellenfelek ellen, valamint bossok ellen, amíg nincsenek belassítva. Váltakozva használd ADvel. 1 pont itt is elég.

Egyéb skillek

Minden más. Elvégre a nekrónak vannak más skilljei is, csak egy telenekró nem fogja őket használni;>. Ha nem előkövetelménye semminek, nem kerül rájuk pont. Ha igen, akkor egy, de használni nem fogod őket;>.

Poison Dagger (PD)

Méregsebzést és ARt ad. Késhez. Bal kézben fogva ARt ad csak. Mintha másfajta fegyverekhez is, de ezt nem próbáltam. Egyesek közelharcos felszerelést öltenek (ugye adott csomó aura), de én ezt még Beastel mászkáló nekrónál se ajánlanám. 0 pont.

Poison Explosion (PE)

Felrobbant egy hullát, és méregfelhőt hagy maga után. Ez synjeivel együtt erős is lehet, de így felejtős. 0 pont.

Poison Nova (PN)

A nekró körül minden irányba méregcsóvákat indít. Amik elég erősek tudnának lenni, ha lenne pontunk maxolni a synjeivel együtt. Így viszont nem éri meg vele foglalkozni, amennyi pontunk van rá, egyszerűen felesleges. 0 pont.

Teeth

Előkövetelménye CE-nek, 1 pont. Többet ne rakj rá, syn-jei nélkül gyenge.

Bone Spear/Spirit (BS/BS)

Syn-jeik nélkül gyengék, felesleges rájuk pontot rakni, érezhető sebzést nem tudsz belőlük kihozni ilyen fő skillek mellett. 0 pont.

Bone Wall/Prison (BW/BP)

Két remek crowd control skill, viszont a csapatunk mellett nincs rájuk szükség. 0 pont. Ha ki akarod használni a fentebb leírt marrowwalk bugot, akkor semmiképpen ne rakj a prisonra. De egyébként is felesleges.

Blood Golem (BG)

A gólem és a nekró élete egybemosódik. Ha megütik a gólemet sebződsz, és ha a gólem üt meg valakit, akkor gyógyul a nekró is. Azt hiszem nem kell ecsetelnem, hogy ez miért is veszélyes. 1 pont, mert előkövetelmény, de ne használd.

Fire Golem (FG)

Alacsony sebzés, cserébe drága idézni. Fire immun, holy fire aurája van, és idézéskor sebez egy keveset a közel lévő ellenfeleken. Ez duelben vicces is lehet, de jelen esetben felesleges. 0 pont.

Dim Vision

Megvakítja az ellenfeleket, akik így nem támadnak, ha kiérünk egy bizonyos hatósugáron túl. Unique, champion, stb lényekre nem hat. Crowd control skill, de ennek a buildnak ez teljességgel felesleges. 0 pont.

Weaken

Csökkenti az ellenfelek sebzését. De a decrepfy jobban. Előkövetelmény, 1 pont.

Iron Maiden (IM)

Az ezzel megátkozott lények ha sebeznek, visszasebződnek. Namármost, egy ilyen a csontváz harcosoknak/gólemnek/csicskának, és oda a fél csapat. Ezt vedd szó szerint. Ha ilyet kapsz, azonnal Town Portal, és irány a gyógyító. Phys res hat rá. Ellenfelekre a hatása kb nulla, szóval alkalmazni nem éri meg. 1 pont, mert előkövetelmény.

Terror

Az ezzel megátkozott lények elkezdenek menekülni. Igazából ennél a buildnál haszna nincs sok. Esetleg tömeget oszlatni lehet vele. Én nem használtam, de jó ha tudod, hogy ilyened is van. 1 pont, mert előkövetelmény.

Confuse

Az ellenfelek egymást kezdik támadni. Crowd control skill, és mint ilyen, nem lesz rá szükség. 0 pont.

Attract

A megadott szörnyre támad mindenki. Crowd control skill, más nekró buildoknak jól jöhet, de erre se lesz szükség ebben az esetben. 0 pont.


Fő skillek

Nos igen. Telenekró. Ami egyben auramancert is jelent. Szóval itt pár szó a cuccokból kapható a buildot illető skillekről.

Fanaticism

IAS-t ad, és nagy mennyiségű +damot. Segítségével decrep esetén se lassul annyira le a csontvázaink támadási sebessége, alapesetben pedig nagymértékben javít a hatékonyságukon. Ilyet ad a Beast(axe, scepter, hammer, 9. szintű fana) és Faith (bow only, 12-15 közötti fana). Gólemet csak Faithből leeht idézni!

Thorns

Ez alapból van az iron gólemnek. Teljes értékű thorns aura a Bramble (páncél, 12-15 szint) rwből nyerhető. Visszatükrözi az ellenfelekre az általa okozott sebzés egy részét. PvMben túl sok hatása nincs, viszont PvPben vicces lehet. Csicska páncélnak adott esetben megfelelő lehet. Enyémnek is ilyenje van. Az Edge (bow, lvl 15) szintén ad. Act2es segítő szintén tudhat ilyet, de ezért nem érdemes felbérelni.

Battle Command

Amíg hat, kapsz +1 skillt. Call to Arms( 5 sockos fegyver, 1-6 szintű lehet rajta) rúnaszóból nyerhető. Kell elemeznem ez miért jó?;>

Battle Orders

Masszíve növeli a csapat életét és manáját. Bár ez utóbbi csak a nekrónál érdekes, lévén csak karakterek használnak manát, segítők és kísérők nem. Mielőtt nekiállsz csapatot szedni, BC majd BO. Nagyon hasznos. Call to Arms rúnaszó adja szintén.

Battle Cry

Crowd control skill. Hasznos is lehetne, de szükség nem lesz rá. Mivel ezt is a Call to Arms adja, gondoltam megemlítem.

Holy Freeze

Kerülendő. Holy Freeze = nem marad elég hulla. Ez elég kellemetlen lehet. Act2es segítő tudhat ilyet, de ezért nem érdemes felbérelni. Sőt, nem is szabad. Doom és Ice rwk adnak.

Defiance

Megnöveli a csapat defensét. Igazából a csontvázak e nélkül se hullanak, szóval annyira nem fontos. Ilyet kaphatunk act2es kísérőtől, és Exile(pala only shield, lvl 13-16) pajzstól. Kísérőből act2esből jobb a might aurás, míg gólem esetén nem szerencsés, ha a gólem folyamatosan felülírja az átkunkat life tappal. De mint mondtam, nem fontos.

Teleport

Enigma (3sockos vért) ad. Amikor teleportálunk, utána az egész csapat egy pontra kerül, így minden lényünk egyszerre tudja támadni azt, akire ráteleportáltunk. Segít a szűk helyeken (maggot lair, átjárók, act5 felszíni részei), és segít koncentrálni a sebzést. Kapható tárgyból is, de amíg nincs Enigmánk, addig e nélkül is el lehet lenni.

Holy Fire

Tűz aura. Sebzi a hatótávolságába kerülőket, és extra tűzsebzést ad. Fire gólemnek alapból van. Hand of Justice (4socket, 16os szintűt ad) fegyver is ad, valamint Dragon (páncél/pajzs). Hatása kb nulla, sebzése szintén ekörül, szóval erőteljesen felejtős.

Holy Shock

Villám aura, sebzi a közelben lévőket és masszív lgt damot is ad a támadáshoz. Dream (15ös szint, helm/shield) ad ilyet. Esetleg csicskára, ha Infinity van a kezében.

Might

Aura, nagy hatótávolság, +dam. Act2es bérenc adhat. Masszív sebzésbónusz, ha act2es csicskát bérelünk, akkor feltétlen ilyet vegyünk. Last Wish (sword only, lvl18) is ad.

Vigor

Aura, stamina bonus, faster run/walk. Igazából mivel teleportálunk, erre sincs szükség. Harmony (íj, 15ös szint) ad. Esetleg alacsony szinten mehet act1es kisérő kezébe, amíg nincs Faithünk hozzá.

Conviction

Aura, csökkenti az ellenfelek ellenállását a hatótávolságában. Hátránya, hogy teleport után időbe telik, amíg a lények alá kerül. Előnye, hogy nagyban erősíti a mágusok/elementális sebzést használó revek sebzését. Ez főleg bossoknál jön jól. Infinity( polearm, 12-15 szint) adja. Használata meggondolandó, ld még segéd felszerelése részt.

Meditation

Aura, gyorsítja a mana töltődését nagymértékben. Insight ( Polearm, 12-17) ad. Nem rossz, de szerintem pár mana poti megivása nem probléma. Csicska kezébe jobb fegyvert is lehet adni, szóval ez egyáltalán nem létfontosságú.

Sanctuary

Aura, +dam undead ellen, továbbá hátralökködi az élőholtakat. Lawbringer ad (sword, mace, scepter, lvl16-18), továbbá Azurewrath is. Hátralökködés annyira nem jó. Undead van sok, de erre sincs szükség.

Redemption

Aura, a hullákat lifeá/manává konvertálja. Ekkor aztán tényleg nem marad hulla. Kerülendő. Phoenix (weapon, shield, lvl10-15) ad.

Concentration

Aura, nagyon masszív dam bónusz, és esély arra, hogy a támadásainkat ne tudja az ellenfél megszakítani. Pride (polearm, 18-20 szintű) ad. Ez elég jól jöhet.

Oak Sage

Alapból druida pet. Idéz egy szellemet, ami növeli a csapat life-ját. Neki viszont nincs túl sok. Folyamatosan le fogják ütni, emiatt felejtős. Nature’s Peace gyűrű ad.

Heart of Wolverine Damot és AR-t adó druida pet. Szintén folyamatosan leütik (usq percenként). Nature’s Peace ring ad. De felejtős ezis.

Prayer

Aura, act2es zsoldos adhatja. Gyógyít a csapaton, de elég keveset. Kb semmit nem ér.

Blessed Aim

Aura, act2es zsoldos adhatja. Nagymértékben növeli a csapat ARjét. Mivel a csontik/revek alapból is elég jól eltalálnak mindent, kb teljesen felesleges.

Werebear

Beast rúnaszó adja, hatására macivá változol. Lényegesen több életed lesz ilyen alakban, de varázsolni nem fogsz tudni. Esetleg duelben bizonyos helyzetekben jól jöhet. Singleben teljesen felejtős.

Revek

Nos, felmerül a kérdés, hogy minek foglalkozik velük egy külön fejezet. Eléggé változatosak, és simán a rev skillhez hozzácsatolni minden lénytípus leírását kicsit átláthatatlan lenne. Mivel az erejük nagyon nagymértékben eltér egymástól, így úgy döntöttem, külön pontot kapnak. 6 pontot 5ből csak különlegesen erős revek kapnak. A csontikat 7, a csonti mágusokat 6 erejűnek tekintem. Először mindig a csontikat, majd a mágusokat idézd meg, csak utána kezdj reveket idézgetni. 5 pontot az erős revek kaptak, őket nagyon megéri használni. A 4es szintű revek szintén nagyon jók. Hármas szintűek átlagosak, ez nem jelenti, hogy rosszak lennének, de őket nyugodtan felül lehet idézni másik hármas szintűvel. A két pontot kapottak elég gyengék, de ha csapatot kell duzzasztani, esetleg megéri. Egy pontot a nagyon gyenge revek kapnak, ők még csapatduzzasztásra se nagyon alkalmasak. Nulla pontot kaptak a nem feltámaszthatóak… nos ilyen is van.

A revek részletes leírását lásd a Reviver-nél!


FFelszerelés

A haladáshoz nem elég a skill, nem elég a jó statelosztás, felszerelés is kell. A szempontok a következők: maximális resistek, lehetőleg maximális skillek, fhr tornászása megfelelő szintre, blokk tornászásra megfelelő szintre, life és mf pedig minél magasabban. Opcionálisan frw és fcr megfelelő szintre hozása. De előtte rövid leírás a hasznosabb tulajdonságokról.

A Cuccok tulajdonságai (csak a fontosabbak):

+skill: erősebb csontvázak, erősebb revek, erősebb átkok, erősebb gólem. Egyéb kérdés? Elsődleges szempont.

+ poison & bone (p&b): erősebb CE és BA. Annyira nem fontos, de ha már van, akkor maradhat;>

+ curses: ez se fontos annyira, de nem is rossz. Ha van a cuccon, maradhat;>.

+ summon: erősebb idézett lények. Minél több, annál jobb. Elsődleges szempont.

resistek: elementális és psn resist legyen min 50%, lgt mindenképpen min 75%. Optimális esetben 75 vagy feljebb mindegyik. Ez is nagyon fontos szempont, hogy meglegyen.

damage reduction: ellenállás fizikai támadások szemben. Max 50% lehet. Ennél a buildnál annyira nem fontos, az Enigma+Shako 18%ja elég kell, hogy legyen alapesetben. Esetleg CoA és pár ber rúna segítségével feljebb is lehet vinni.

block: ha megütnek, ennyi az esélye hogy nem találnak el. Tapasztalatok alapján a CE/dollok ellen is véd. 75% a max esély, ezt ajánlott kihozni.

faster hit recovery (fhr): ha megütnek, és az épséged 10%ánál többet sebződsz, egy sebesülés animációt kapsz. Amíg ez tart, nem tudsz semmit csinálni. Ez kellemetlen. Alapból ez 13 frame, 5fhrrel 12 frame, 10fhrrel 11frame, 16fhrrel 10, 26fhrrel 9, 39fhrrel 8, 56fhrrel 7, 86fhrrel 6, 152fhrrel 5, végül 377el 4. Ajánlott min 39 fhr, de 86 is összehozható. 0:11 6:10 13:9 20:8 32:7 52:6 86:5 174:4 600:3

faster block rate: minél magasabb, annál gyorsabban zajlik le a blokk animációja. Amíg ez tart, addig a karakter blokkol, tehát semmi mást nem tud csinálni. Alapból 11 frame, homonculussal 8. Breakpointok:

+ mana, + nrg: több mana. Amikor összeszeded a csapatot az elején, eléggé problémás tud lenni ilyen szempontból. Mindig jól jön, ha van, de nem létfontosságú.

+ life, + vita: több élet. Mindig jóljön, ha van. Több élet = több kibírt csapás.

cannot be frozen (cbf): amíg meg vagy fagyva, addig lassabban mész, futsz és támadsz. Menni nem fogsz sokat, támadni főleg nem, varázslásra nincs hatással, szóval ennek a buildnak ez nem fontos.

fcr: ez szabja meg, milyen gyorsan tudsz varázsolni. Annyira ez nem kell, kivéve ha le akarsz teleportálni a gyorsabb run okán. 0 fcr: 15 frame, 9fcr:14, 18 fcr:13, 30fcr: 12, 48fcr 11, 75 fcr 10, 125 fcr 9. Telézéshez is elégnek kell lennie a 75 framenek, egyébként én 30fcrrel is remekül megvagyok. 48 fcres breakpoint is megvan a trang+armleoric+archanid trióval, ez még minden probléma nélkül el is érhető.

magic find: ez szabja meg, milyen arányban esnek a fehér/magic/rare/unique cuccok. Rúnákra, gemekre és pénzre nincs hatással. Minél magasabb ennek az aránya, annál több magic, rare és unique fog esni. Viszont 300% fölött a további mf hatása egyre kevésbé érződik, értsd 600 mfnél nem fog kétszer annyi unique esni, mint mondjuk 300nál. 180 mf lazán elérhető (shako+enigma+chance guards), de olyan 250-350 is elérhető maxos resistel skillveszteség nélkül. Efölé már áldozatok is kellenek a cucc terén, de lehet feljebb is menni. Ezt mindenkire rábízom, hogy mennyi számára az ideális.
gold find: több arany = több gamble. Az arany mennyiségének esését növeli. Pl chance guards jó ilyen szempontból. Igazából ez a build erre nem annyira alkalmas, mint egy barbár.

+ str: növeli a sebzésed, és bizonyos cuccokat csak úgy viselhetsz, ha van hozzájuk elég stred. A sebzés rész nem érdekes jelen esetben. Mindig jól jön.

+ dex: növeli a defensed, és segít a maxblokk elérésében. Pár cucchoz is kellhet, de ilyet nem sűrűn fogsz használni. Mindig jól jön.

defense: jobb védelem. Ez határozza meg, hogy milyen arányban ütik meg a nekrót. De mivel elfogadható arányt úgyse fogsz elérni, ezért erre teljesen felesleges gyúrni.

1. Fejfedő:



Harlequin’s Crest (Shako): masszív +mana, +life, +2skill, mf, 10% damred. Én ilyet használok, ummal;>. A mana és life bónusz nagyon kellemes rajta.

Crown of Ages (CoA): damred, resist, +skill, 1-2 socket. Str követelménye magas, egyébként jó, ha extra resist/damred kell.

•Rare helm +3summon skillel, strel, fcrel, resistel, esetleg manával/sockettel. Adott körülmények között ez a legjobb. Magic verziója +3summonnal és mégvalamivel szintén nem rossz választás.

Kira’s Guardian: Ha nagyon bajba vagy resistekkel jó szolgálatot tehet.

Griffon’s Eye: +skill, fcr. Ha kell az extra fcr, és éppen kéznél van. Egyébként meg drága, ennek a buildnak annyira nem is jó, inkább szerezz helyette egy jobb Rare helmet. Az sokkal jobb lesz.

Peasant Crown: +vita, +nrg, +skill, frw. Amíg nincs Shakod, ez is megteszi.

Tarnhelm: +skill, gold find, magic find. Amíg nincs jobb.

Wormskull: +skill. Amíg nincs jobb.

Delirium: +2skill. Mf. De semmiképpen ne használd. Ha beüt a rajta lévő delirium spell, akkor undead stygian dollá változol, és semmilyen skillt nem tudsz használni. Se teleport, se átkok, se idézés, se semmi. Kellemetlen darab.

2. Amulettek:

Mara’s Caleidoscope (Mara): +2skill, resistek, némi stat. Jó, de drága.

Magic amulet: +3poison and bone skillel, és lifeal. Nekem +3 summon +99 life van.

Crafted amulet: caster amuletekből egész jó is kijöhet. Fcr, +2skill, str, resist. Akár jobb is lehet, mint a rare. +2skill csak 89 charlvltől használható!

Rare amulet: ezeken kevesebb fcr van, többit lásd crafted amuletnél. Viszont +2skilles charlvl67től használható.

Seraph’s hymn: +2 skill. Amíg nincs jobb.

Eye of the Etlich: +1 skill, alacsony szinten is használható. Amíg nincs jobb.

3. Vértek:

Enigma: ez telenekró. Tehát vértnél az egyetlen kérdés, hogy milyen enigma legyen?. Breast plate jó, mert alacsony az strkövetelménye. A dusk shroud és archon plate típusúak szintén jók, ezek defje jobb, cserébe strkövetelményük magasabb (77 ill 103). Nekem duskban van. Ad strt, damredet, skillt, mfet, és teleportot.

Skin of the Vipermagi: amíg nincs enigma, jól jöhet.

4. Övek:

Archanid Mesh: Ez az egyetlen +skillt adó öv. Meg ad fcrt, manát. 4soros. Ez a legjobb telemancernek.

Verdungos Hearty Cord: damred, life, fhr. Amíg nincs arachnid.

String of Ears: damred. Amíg nincs jobb.

5. Kesztyűk:

Frostburn: +40% mana. Ha manaproblémád van, használd ezt.

Magefist: gyorsabban töltődik a manád, és ad fcrt. Ha gyorsabban akarsz teleportálni.

Chance Guards: mf, goldfind. Ha éppenséggel se fcr se további mana nem szükséges. Én ezt használom?.

Trang-Oul kesztyű: cold resist, fcr, +2curses. Resist miatt jobb, mint a Magefist.

Bloodfist: +40 life, 30fhr. Fhr breakpointot eléri jó, meg lifeot is ad.

6. Lábbelik:

Marrowwalk: +str, +dax, +2SM. A skilleknél leírtak módon bugos. 118 str követelmény. Ez lesz a legnagyobb str követelményű cuccod minden valószínűség szerint. SM miatt ez a legjobb csizma a buildnak.

Sandstorm Trek: psn resist, dex, str. Amíg nincs marrow.

Waterwalk: +life, +dex. Amíg nincs marrow.

War Traveller: +dex, mf. Mfelésre. Egyébként marrow?.

7. Gyűrűk:

Stone of Jordan (Soj): +skill, +mana. Egyik gyűrűnek ez ajánlott. Ha manaproblémád van, ez segít.

Bul-Katho’s Wedding Band: +skill, +vita. Másik gyűrűnek ezt ajánlom.

Rare gyűrű: +mana, fcr, resist, str. Viszont nincs rajta skill. Emiatt Bulkatho/SoJ jobb.

Raven Frost: +dex. cbf (cannot be frozen) ennek a buildnek nem fontos. Amíg nincs soj/bulkatho.

8. Fegyverek:

Arm of King Leoric: +mana, +2p&b, +2summon, +3 sm, +3rs, +2 rsm, fcr. Azt hiszem, ehhez nem kell kommentár. Én ezt használom;>.

Magic nekró wand: +3 summon, +3 rs, +3sm, +3rsmel. Esetleg még manával. Szintén nagyon jó lehet.

Death’s Web: +2 skill, fcr. Amíg nincs armod;>

Gravenspine: +2skill. Alacsony szinten jó.

Call to Arms: +skill, +1-6 Battle Orders, +1-6 Battle Command. Evvel lehetőség nyílik barbár üvöltések használatára. Vigyázz, mert váltás közben a +skillek újraszámolódnak, és 1-2 csonti leeshet. Növeli a csapat manáját (bár ezt csak a nekró használ), épségét, és +1 skillt ad amíg az üvöltés aktív. Switchre tökéletes.

Magic nekró wand: +3summon, +3 golem mastery +3 iron golem (+3summon resistel). Mellé ugyanilyen pajzs. Ha erősebb iron golemet akarsz.

Beast: Fanaticism aurát ad a csapatnak. Át tudsz vele változni medvévé is, de ekkor nem tudsz teleportálni, viszont az épséged megnő. Ilenykor nem tudsz varázsolni. Én iron golemnek használok ilyet. Bár annak egy picit drága;>.

Last Wish: Concentrate aurát ad a csapatnak. Ez jó, viszont még a Beastnél is drágább.

9. Pajzsok:

Homonculus: +2skill, +2 curses, resist, faster blokk, +mana, masszív blokk. Én ezt használom.

Stormshield: jó blokk, resist, damred. Nem rossz, de ennek a buildnak damred annyira nem kell, mint a +skill.

Boneflame: +3 skill, frw, resist. Blokkolni viszont nem fogsz vele valami jól.

Darkforce Spawn: fcr, akár +3 summon skill (ugyanennyi lehet másik két ágra is), blokkja viszont gyenge. +mana. Ha nagyon kell az fcr és nem akarsz spiritet.

Spirit: +2 skill, fcr, resist, mana. Olcsó alapanyag, csak éppen monarch str követelménye magas. Esetleg Cta mellé switchre.

Lidless Wall: +skill, mana, fcr. Ha sokallod a spiritre az strt, switchre CtA mellé.

Magic nekró fej: +3 summon, +3 rs, +3 sm, +3 rsm. Ez is jó lehet, csak a blokkja alacsony.

10. Socketbe rakható cuccok, avagy gemek, jewelek és rúnák (csak a hasznosabbak):

Um: 15% allres páncélban és sisakban, 22% pajzsban. Resist problémákra jó megoldás.

Ber: pajzsban, páncélban és sisakban 8% damredet ad. Kellemes, de drága.

Shael: páncélban és sisakban 20 fhrt ad.

Ist: extra Mf, fegyverben 30, pajzsban, sisakban és páncélban 25.

Jewel: 15 allresesek csak magicban lehetnek. Rare csak 10% allressel lehet, és azokon más jó tulajdonság nagyon nincs is. Más jewelre nagyon nem lesz szükség a nekrónak.

Diamond: allrest ad pajzsban, a perfect 18at. Olcsó megoldás Um helyett.

Sapphire: pajzsban cold resistet ad, sisakban és páncélban manát. A játék korai szakaszában jó ötlet egy 3sockos páncélt teletömni perfectekkel, hogy ne legyen para az idézéseknél.

11. Charmok:

Grand Charmok: ajánlott a Graverobbersből beszerezni 8at. Ezek mindegyike darabonként +1 summon skillt ad. Mellette még adhatnak lifeot, fhrt, strt és dexet. A lifeosak elég drágák is lehetnek, viszont az alap relatíve olcsó. Duelre 9 kell. Ezek segítségével nagyon nagy mértékben erősíthetőek a csontvázaink.

Annihilus: +10-20 stats, +10-20 allres, +5-10%experience, +skill. Csak egy lehet belőle az inventoryban, de érdemes beszerezni ezt. Minél jobb tulajdonságokkal, annál jobb. Small charm.

Nekró torch: +3 nekró skill, +stat, +res. Anni mellé ezis jó dolog. Ha van rá lehetőséged, akkor szerezz be egyet. Ebből is csak egy lehet nálad. Medium charm.

Gheed's Fortune: mf, gf, reduced vendor prices. Kellemes ha mfelsz, egyébként inkább +summon skiller helyette. Ebből is csak egy lehet nálad.

Small charmok: 5%allres, mellé akár 7%mf, 20life, vagy némi fhr/fasterrunwalk társulhat. Elég drágák, de alapvetően segítenek, hogy több épséged és több resed legyen.


Kísérő

Nos, ez is kicsit rendhagyó. Normál esetben egy buildnál a kísérőnek tudnia kell ölni, tankolni, stb. Mivel itt 60-80 egység szaladgál, a kísérőt elég kis esélyel fogja bármi is agyonütni. A sebzése szintén nem fontos, lévén 2-4k dam ide vagy oda nem sok vizet zavar. Nagy mennyiségű CB jó lehet, de ne feledjük el, hogy az lényegesen kevésbé hatékony pl8ban (bár nem árt, ha van). Az egyetlen szempont, hogy mennyire erősíti a csontvázakat, avagy milyen aurákat adó cuccokat tud viselni. A páncélt és siakot a végén tárgyalom, a fegyver/pajzs viszont nagyban függ a választásunktól, így ez minden buildnál külön. Csicskán a felszerelés nem kopik, szóval nyugodtan használjatok eth cuccokat, már amiből lehet.

Act1 – Rouge

Előnyök: Íjat használ. Faith bow, ami 12-15ös szintű fanaticism aurát ad. Csak abban az esetben használj ilyet, ha biztos vagy benne, hogy mindenképpen lesz hozzá Faithed is. Ez nagymértékben növeli a csontvázak hatékonyságát. Általában ha nem teleportal mozogsz, kerüli a csata hevét, akárcsak a mágusok. Inner sightot castol. Van coldos és fireos. A coldos picit lassabban fejlődik, viszont fagyaszt. Emiatt válaszd a fireost;>. Ugye mindenki tudja, hogy fagyasztott szörny = nincs hulla. Az meg jelen esetben kellemetlen. Érdemes normalon megvenni, annak lényegesen több épsége/resistje van.

Hátrány: A Faith drága. Más megfelelő fegyver pedig nincs hozzá. Inner sightot castol, ami leviszi a lények defjét. Ezt még nem próbáltam, de lehet, hogy felülírja az átkokat. Ilyen irányú tapasztalatokat szívesen fogadok?. Többi merchez képest kevésbé combos, de az előnyöknél leírtak miatt ebből nincs baj. Strje picit alacsony, viszont dexje magas.

Ajánlott fegyver: Faith crusader bow.

Act2 Desert Mercenaries

Előnyök: Polearmot használ. A normalon és hellen vettek aurái eltérnek a nighton vettekétől. A night combat aurás ad mightot. A skilleknél leírtak miatt mást nem érdemes használni. Pride és Infinity a két lényeges fegyver, ami miatt érdemes ezenkívül választani. A Pride concentrate, míg az Infinity conviction aurát ad. Esetleg alacsonyabb szinteken Insight is jól jöhet. És mégvalami. Használhat Kelpie’s Snaret. Ez egy unique fegyver, ami 75% lassítást ad. Egyébként a sebzése se annyira rossz. Ezzel gyakorlatilag lassított felvételt csinálhatunk az összes ellenfelünkből anélkül, hogy fagyasztanánk őket. Ez actbossoknál nagyon jól tud jönni. Az Infinitynél hasznosabb a Kelpie, Pridet még nem próbáltam, de valószínűleg azzal hatékonyabb lenne a csapat (singleben játszok, így a tesztelgetés annyira nem triviális;>). Az épsége is jó.

Hátrányok: mikor kimész vele valahova, hagyd, hogy megüssék párszor. Hajlamos elfelejteni egy ideig bekapcsolni az auráját. Ha meghal, akkor egy bug miatt a rajta lévő cucc aurája nem jelenik meg. Ekkor vedd le róla az adott cuccot, majd rakd vissza. Evvel a probléma el is van intézve;>.

Ajánlott fegyver: Pride vagy Kelpie’s Snare.

Act3 Iron wolves

Előnyok: kardot és pajzsot is tud hordani. A coldos ebből se ajánlott. Kardban az egyetlen fontosabb aura a might, amit a Last Wish ad. Ami az egyik legdrágább rúnaszó. Tetejébe még az act2es csicska erősebb aurát is ad. A pajzsból nem fogsz túl sokat profitálni ilyen szempontból.

Hátrányok: a Last Wish baromira drága. Strje, épsége alacsony. Caster. Fcr kell neki, hogy gyorsabban támadjon, azt meg nehezebb csicskán összehozni. Ehhez a buildhoz nem ajánlott. Ha mindenképpen Last Wisht akarsz, akkor inkább barbár.

Act5 Barbárok

Előnyök: Legtöbb str, life, def és res az összes csicska közül. Tehát ők a legmasszivabbak. Bár ez jelen esetben nem fontos;>. Kardot használ. Magyarul itt is csak a Last Wish maradna. Szerintem inkább act2es kísérőt szerezz. Hordhat barbarian only sisakokat is.

Hátrányok: Last Wish drága. a barbárok a legjobb tankok, de ebből a telemancer kb semmit nem profitál.

Sisakok a csicskának:

Crown of Ages: ld sisakoknál.

Vampire Gaze: egy régi klasszikus. 15-20% damred, dualleech. Hasznos jószág. Enyém ilyenben tolja;> A cold dam meg nem olyan mértékű, hogy zavaró legyen.

Andariel’s Visage: +2 skill, 20% ias, life leach, +30 str, +10max psn res, +70psn res, -30 fire res. A fire rest megoldja egy rúna, ha andyt runolsz jól jöhet a kísérőnek. A +skill meg hat csicskára, szóval erősebb skilljei lesznek. Act2es kísérőnek jó választás lehet.

Blackhors Face: lgt absorb, lgt res, prevent monster heal, 20% slow. A lassítás pedig sose árt;> de a többi rajta lévő tulajdonság is hasznos.

Crown of Thieves: +life, life leach.+dex, fire res. Amíg nincs minimum egy Gazed.

Rockstopper: vita, fire, cold , lgt res, damred, fhr. Resisthiányos csicskának alternatíva gaze helyett.

Stealskull: Dualleech, mf, ias, fhr. Amíg nincs Gaze, ez is megteszi.

Orphan sityak (Gulliames Face): 35% cb, +15str. Ha +cbt akarsz csicskára, ez a jó választás;>

Sisakok a csicskának:

Chains of Honor: Elég drága darab. Cserébe 65 allres, 8 damred, +dam undeadek és démonok ellen, life leach, mf, +2skill. Magas szinten a csicskának nem lesz resist baja, de azért gondoltam megemlítem. Többire meg van olcsóbb megoldás is.

Shaftstop: +60 life, 30% damred, masszív def. Nagyon jó darab ezis.

Bramble: thorns aura, +100 psn res, +30fire res, +25-50% psn dam, 50 fhr, +5 max cold res, 13 life after each skill. Igen, mégegy aura. Nem annyira hatékony, de páncélon nincs jobb, és mégiscsak aura;> csicsómnak ilyenje van. Baj vele, hogy drága.

Skin of the Vipermagi: resisthiányos csicskáknak is jóljöhet;>

Fortitude: +dam (brutális mértékű), cold páncélt castol, megnövelve evvel a használó defjét, res. Igazából ez annyira nem fontos, mivel a csicska damja elenyészik a csontikhoz képest.

Duress: cb, resist. Ha még cbt akarsz a csicsódra.


VÉGIGJÁTSZÁS

Na, akkor jöjjön a móka része, avagy játszunk. Nagy vonalakban ismertetem a patriarchá válás folyamatát, aztán külön részben tárgyalom hell közkedveltebb run helyeit. Pár cuccot meg fogok említeni, amiket előzőleg nem írtam. Az ok egyszerű: ezek általában megkönnyítik a haladást, de magas szinten nem fogod őket használni, ha van jó, ha nem, ezek nélkül is vígan végig lehet tolni a játékot pl8ban. Normálon kis pepecseléssel (avagy folyamatos túlszintezettség) ezek nélkül is lazán meg lehet oldani a dolgokat, míg nightmare pár hely kivételével sétagalopp. Night act2őig nekem is jutott el HC nekróm (azelőtt egy hc karim volt, még 1.00 alatt), ott pedig nem éreztem magamban motivációt, hogy továbbvigyem. Köszöni jól van, talán egyszer még folytatom is. Tehát a végigjátszás:

Normal

Act1: Hát, másik karitól enyém kapott egy khalim's willt (act3 questitem). Ennek nincs lvlreqje, a masszív lgtdam pedig az elején elég. Innentol kezdve én irtottam, a csontik meg alkották a supporting haderot. Kapott egy pontot a bone armour, az amp, a clay gólem, a gólem mastery. Esetleg armourra később is elég pontot rakni. Többi pont skellykre és masteryre. Haladás egyszeru, khalimmal kb 1 ütés mindenki, csontik még gyengék, a hadero kicsi, de ez itt még nem számít. Amint elbírtam a death fegyvert + kesztyut, felvettem oket, mondjuk ehhez pár charm is kellett (death fegyver strigénye 75, dexigénye 40, ennyi sztem cuccok nélkül még mindig nem lenne). Ha nem teszel strre, akkor is pár charmal megoldható, illetve shoprunolhatsz (addig jár a nekró a boltoshoz, amíg nem ad neki +3sm +3rs wandot;>). Evvel a sebzés kb 150-200 környékére ugrik, ami boven több mint elég lesz. A haladás laza, Andyt én csaptam agyon.

Act2: Radament vicces, két nekró összecsap:). Eddigre kb lvl20 voltam, 21es szinten kapott nekróm egy wandot, innentol kezdve már nem harcolt. Ellenben a csontik már irtanak, nekró szerepe átalakul, átmegy nézelodobe:) A sírokat utálni fogod, az ajtók szukek, viszont sok a hulla, csak még nincs elég manád CEhez:D Szerezz min 3, de inkább négysoros övet, és min két oszlop mana potiont bele. Vagy inkább inkább háromba. Arcane sanctuary problémás lesz, maggot lairt utálni fogod. Pl8ban is meg lehet csinálni, de kemény lesz. Itt ajánlott pl1+CE. 2 sockos csonti pajzsból tudsz csinálni rhyme pajzsot, az még némi resistet is ad, a rúnákat pedig meg fogod találni hozzá. Megéri. Durielhez mire elérsz, legyen decreped. Dobj a fejére egyet, aztán szétszedik a csontik. Ha még nincs decrep, akkor ampot neki, de decreppel könnyebb. Mondjuk nekem sima amppal is ment. Meg 24es szintet elérni vele eddigre nem annyira egyszerű.

Act3: Eddig sokkal magasabb szintu voltál, mint a lények körülötted, na ez kezd eltűnni. Tömeg az van, viszont pár mókásabb területen kívül (temple, flayer prison, kurast csatornarendszer) lesz hely az alakulataidnak mozogni. Mefire decrepet, vagy ampot, aztán nem lesz vele se baj.

Act4: Utálni fogod. A lényeknek brutális mennyiségű hpja kezd lenni, a haladás lassul. Chaos sanctuaryban _mindig_ legyél kész town portalba lépni, iron maiden hatása a mágusokon kívül minden egységed eltűnik. Nem mókás 4edszerre is újrasummonolni az egységeid. Ha valamelyik magasabb karidtól egy nagyot csapó fegyvert át tudsz adni amit nem sajnálsz, csinálj belole IGt. Nekem pl immortal king kalapácsból volt 22es szinten:DD. Aztán elvitte az iron maiden?, úgyhogy clay golem vissza. Dio halál. A csontijaid akkor is irtani fogja, ha van pont summon resisten. Egy jólirányzott fire nova és nincs hadtested. Szerezz közelharcos szerelést és csapd le. Clay golem lassít, sokat fog segíteni. Másik lehetőség, hogy csak 24es szint után menj oda. Ekkor lesz decreped, és lényegesen egyszerűbb lesz. Én elsőre 23mas szinten végeztem ki jópár plusskillel, másodikra magatalálósan olyan lvl 25 környékén, és második alkalommal lényegesen egyszerűbb volt. Esetleg ha a csontijaidat Dio előtt egy skill shrine hatása alatt szeded össze, az sokat segíthet.

Act5: Túl vagy a nehezén... vagy mégsem:)? Mivel lvl29 elmúltál, már eroteljesebb cuccokat is használhatsz. Frostburnst mindenképpen, nagyon sokat tud segíteni. Sojok ha vannak szintén, ha nincsenek +soksokmana +resist gyuruk is majdnem olyan jók. Sojokon ugyan van egy +1 to all skill is, de neked inkább a mana miatt kell. Páncélnak skin of the vipermagit kapott, enyémnek 23resistes volt, de gyakorlatilag egy 3socketes breast plate benne 3 perf zafirral is megteszi (+114to mana rullz). Sisaknak tarnhelm, vagy 2 zafiros sisak. esetleg rockstopper/peasant crown, ha van. +1skilles nekró amu is jó. Ha resist problémád van, akkor 6 perf ko (nem koponya) + amu = shimmering amu, ez ad csomó resistet. arreat rúnaszó is könnyen összerakható, mivel kapod hozzá a rúnákat ;), de 3sockos nekró shield nincs => gyengébb csontik. Menj a +skillre, megéri. Amíg shenk és eldrich runolásától láthatóan fejlődsz, runold oket. Aztán észre fogsz venni egy érdekes dolgot. a sáncokat hadsereg ellen létesítették. Ezek a sáncok egy egyedül, de max kísérővel mászkáló barbárt, paladint, stb stb... nem zavarna, viszont ha tényleg hadtesttel mész oda, akkor kellemetlen lesz. Ugye nem kell mondanom, hogy tele van sáncokkal az act:D. Kellemetlen, de azért annyira nem vészes. Ancik viccesek, cserébe gyorsan agyoncsapja oket a hadtested, sok vizet még nem zavarnak. Baal felé megint jönnek az im arcok, ha csapat imet kap azonnal be a town portalba és irány malah. Minionok ellen amp. baal ellen decrep. Pl8 amíg adnak xpt. ez kb 45. szintig érvényes. Ha van skillered/homonculusod/arm of king leoricod, akkor itt az ideje őket használni:) Ezeknél lehet találni több +skillt adó nekró wandokat és pajzsokat, viszont a +2 nekró skilles cuccokat először csak lvl67en tudod használni: (45. szinten a +3 summoning skilles amu szintén felveheto már, ha találtál ilyet, használd). Mire idáig jutottál, rs 20 és sm 20, ezek után maxold a mágusokat.

Nightmare

Act1: Túlszintezett vagy, erőteljesen. Haladni fogsz, mint kés az olvadt vajban. Andynek decrep.

Act2: Magott még mindig idegesítő, minden más egyszerű. Szerezz be egy might aurás mercet! Kezébe mondjuk Woevstave, vagy Kelpie. Mindkettő tökéletes választás. Ha mindkettő van, használj Kelpiet. Durcinak decrep, aztán lazán hal.

Act3: Normalon említett helyek zavaróak, flayerek lassan már nincsenek túlerőben;) Mefinek decrep. Laza lesz.

Act4: Nincsenek normális revek. Lények erősek, de most ez annyira nem lesz zavaró, mint normalon és hellen. Immel vigyázz, Dionak decrep, aztán hajrá.

Act5: Shrek és Eldrichrunok, amíg adnak xpt. Utánna baalrun. Ancik már problémásabbak, de decrep nekik és laza lesz. Baalrunnal itt kb 77es szintig lehet még fejlődni. Lvl65tól lehet felvenni enigmát. Ha ez megvan, sokban megkönnyíti a dolgod. Ha eddig húztak, próbálj meg egy picit magadtól is kitapasztalni a nekródat. Pl8ban lazán fogsz irtani, és közben el tudod sajátítani a nekród kezelését. Tapasztald ki, hogyan érdemes vele játszani, hellen nagyon kelleni fog. Tanulj meg ráteleportálással ölni. Lvl67tol lehet használni a +2 nekróskilles cuccokat. Magik maxolva, állj neki reveket maxolni. Eliveg itt a nekród már egyedül képes lenne hellen pl8ban bárkit runolni.

Hell:

Act1: Nos, elsore fejbe fog csapni, bár nem annyira, mint a többi karakterrel. A szörnyek érezhetően erősebbek. Fire enchanted lényre _SOHA_ ne teleportálj rá, mert nem biztos, hogy lesz időd kifutni a robbanása sugarából. Ez főleg alacsony épségű uniqueknál léphet fel, pl foul crowok. Szóval mielőtt ráteleportálsz bármire is, nézd meg miaz. Andyt pillanatok alatt le fogod tudni nyomni, bár jó rev nincs a környékén túl sok. Vigyél vámpírokat, nem bírja a tüzet;). Egyébként decrep neki, nem túl veszélyes. Runolni érdemes the pit 1-2ot (gyakorlatilag itt a lényeg mindent dobhatnak, fejlodni is jólesz, tamoe highlandsen van), és countesst. Blood ravennél mausoleum. Countess nem lvl85, cserébe neki van az egyik legjobb rúna dropja, bár mindent ő se dobhat.

Act2: Maggot lairen teleportálj át:). Durci andy szintjén van, nem lesz para, decrepet neki. Runolni talán a seven tombsot és arcane sanctuaryt érdemes, duri nem dob túl jól, de elozo helyeken eddig két eschutát, egy stormshieldet és egy veil of steelt szedtem össze, pedig olyan sokszor nem mentem le. Sajnos itt minden nem eshet. Ancient Tunnels lost city alatt szintén lvl85ök, csak lgtimmunokkal, érdemes lemászni párszor.

Act3: Revekkel nem lesz nehéz. Mefinek decrep, esetleg érdemes runolni is. Főleg, hogy a hozzávezető út tele van CBs nagybunkós ipsékkel, érdemes párat begyűjteni lefelé. Viszont undead stygian dollokra semmi esetre se teleportálj rá. A 6 templomból 3 lvl85 ( 2 curast causewayen és egy upper curastban), érdemes runolni őket. Councilt ne runold, ahhoz képest, hogy nem dobnak túl jól, eléggé veszélyesek. Csatorna 2. szintje szintén lvl85, viszont gyakorlatilag itt sosincs senki, aki dobhatna is meg még megtalálni is nehéz.

Act4: Sanctuary és River of flame lvl85. Viszont runolni eléggé veszélyes, bár meg lehet csinálni. Még mindig nincsenek normális revek. Hellforget érdemes teleportal runolni. A lényeknek eléggé sok épségük van, és normális revievek nélkül a csontijaid nem fognak gyorsan irtani. Itt egy kicsit meg is ijedtem elsőre, hogy act5ben hogy fogok haladni pl8ban. Sanctuaryban Immel vigyázz.

Act5: A megváltás. A lények épsége kevesebb, revekbol van mindenhol használható is. Amíg ad elég xpt shenk és eldrichrun, utána irány Baal. De előtte szabadítsd ki Anyát. Mindenképpen. Utána be a portálba, és láss csodát, a földön fekvő összes csontváz hullának számít, így hat rájuk a rev, a CE, az RS, az RSM. Így új játék kezdésekor egyszerűen menj le pindle gardenjébe, és ott össze tudod szedni a csapatot, anélkül, hogy bárkit is meg kéne ölnie a csicskádnak. Halls of… waypontot emiatt ha egy mód van rá, ne szedd össze. Ha mégis, még mindig ott vannak cold plains fallenjei. De ez gyorsabb;>. Hell Ancik _különösen veszélyesek_, pl1re állj vissza, mielőtt megtámadod őket. Az IGmnek ekkor kb 5k épsége volt, és nekik így is sikerült lejjebb tolni. Lehet life tappal megoldható lenne ezis. Baalrunnál figyelni kell, wsk3mat teleportáld át, ha Obliwon knightok vannak. Egész wsk lvl85, nagy a tömeg, és nehéz őket kiszedni egy nagyobb tömegből. Ez mind nem is lenne baj, ha nem castolnának IMet. Ésszel. Minionokra amp, baalra decrep, és vége. Nekróm lvl87 volt mikor patriarch lett, jelenleg lvl90.


A saját nekróm

Gondoltam róla is szólok pár szót;).
Meg egy példa is, ha picit sok lett az írás, hátha így egyszerűbb lesz átlátni. Még 1.10 alatt játszok, singleben. A cucc ehhez is idomul. Pár dolog lehetne rajta jobb is (lusta voltam gazet uppolni, kelpievel viszont nem üti le magát egyből a csicska), de így is elég erősnek érzem.


Cuccaim:
Harlequin Crest Shako (Um rúnával)
Homonculus Heirophant Trophy (Um rúnával)
Arm of King Leoric Tomb Wand (rare - allres, replenish life jewellel)
Enigma Dusk Shroud
Archanid Mesh Spiderweb Sash
Stone of Jordan Ring/Bul Kathos' Wedding Band Ring
Marrowalk Bonewave Boots (+2skilles)
+3skill +99 life amu
Chance Guards Chain Gloves (40 mf).
Switchen Call to Arms kard meg egy Boneflame Succubus Skull

Charmok:
9x 5allres mffel
4x summon skiller 12%fhr
5xsummon skiller +40life
20/14/10es Annihilus

Gólem:
Iron Golem, Beast Berserker Axeból

Csicskán:
Bramble Archon Plate
Kelpie Snare Fuscina
Vampire Gaze Grim Helm

Statok:
Strength: 65(174)
Dexterity: 167(206) Block: 75%.
Vitality: 263(285) Alap Life: 1217
Energy: 45(87) Alap Mana: 669
Resistek: 71% mind.

Fcr: 30, Fhr: 48

Sklillek:
1pont Lower-en, és az összes előkövetelményén.
1 pont BA-on és CE-on.
1 pont SR-en, és előkövetelményein.
1 pont IG-n, és előkövetelményein.
RS, RSM, SM, Revive max.