Tóth Gábor
| személyes | napló | zenesarok | hangszereim | zenekaraim | kritikáim | fórum | Diablo | Nekropédia |


A NEKROMANTA

A nekromanták Rathma papjai. Azzal, hogy Diablo szörnyei ellen harcolnak mindenképpen a jó oldal mellé állnak. Hatalmuk részben nem evilági, hiszen csontvázakat idézni, hullákat robbantani, rokkanttá tenni az ellenséget, mindenképpen sötét halálmágiára utal. Ha klasszikus nekrót szeretnél építeni javaslom a "bevált fejlesztéseket", viszont, ha kísérletezni támad kedved próbálkozz csak a különleges fejlesztésekkel! Ez az oldal segítséget nyújt Neked, akármelyiket is válaszd. A bevált fejlesztésekkel könnyebb a játék, élvezheted a nekromanta hatalmát, erejét. A kísérletezős karaktertípusok között van ilyen is, olyan is. A telemancer például irt, mint állat, a melee nekró viszont súrolja a mazo kategória határát.






< < < Diablo-s sarok

O O A nekromanta

O O Runolás

O O Csontváz idéző

O O Bonemancer

O O Poisoner

O O Reviver

O O Vérgólem-idéző

O O Hibrid nekró

O O Telemancer

O O Harcos nekró

O O Hardcore nekró I.

O O Hardcore nekró II.

O O Szerzők

Amint az az induló értékekből, és a szerezhető bónuszokból látható a nekromanta alapból nem harcos. Egy klasszikus nekró a HP-jára és Manájára gyúr, nem pedig az erejére és az ügyeszségére.
A Statok kezdeti értékei: A Statok hatása:
Strength
Dexterity
Vitality
Energy
15
25
15
25

HP
Stamina
Mana

45
79
25

+ 1,5 /level
+ 1 /level
+ 2 /level

+ 1 Vitality Point = 2 HP
+ 1 Vitality Point = 1 Stamina
+ 1 Energy Point = 2 Mana


Mint minden karakternek, a nekrónak is harmincféle képesség áll a rendelkezésére, az eredményes irtáshoz. Ezeket most nem részletezném, mert a leírásokban kitérünk rájuk, mindössze pár szóban foglalom őket össze.

Summoning skills

A különböző megidézett lények a nekromanta karjának meghosszabbításai (és erejének felturbózása). Enélkül is van sikeres fejlesztés, azonban ez talán a legsikeresebb az összes közül. Csontvázak, mágusok, gólemek, valamint a legyilkolt lények eredeti formájukban (csak kicsit feltuningolva) állnak rendelkezésünkre. Viszonylag kevés a skillpontigény, a fennmaradóval azt kezdünk, amit akarunk (hibrid nekró).

Poison and Bone Skills

Ha nem akarunk idézgetni, akkor használhatunk sebző varázslatokat is, melyek a mi esetünkben méreg-, illetve mágikus sebzést fog jelenteni. Erős synergy kapocs van ezek között a skillek között, ezért egy bonernek, vagy poisonernek nincs felesleges skillpontja. Viszont a játékba belépve nem kell a csapat beszerzésével bajlódni, hanem ki a faluból, és jöhet a hentelés.

Curses

Az nekromanta átkai talán az egész Diablo2 legérdekesebb motívuma. Mind a monszeterek tulajdonságainak csökkentése (rokkantás, rezisztanciák csökkentése, vakítás), mind pedig a kísérőink feltuningolása (vasszűz, életerő elszívás) lehetővé van téve az átkok segítségével. Átkok nélkül a nekró nem igazán nekró. Persze a különböző fejlesztéseknek eltérő az igénye, például a boner alig van rájuk utalva, míg a summonerek annál inkább.